ndb2010 ndb2010
1721
BLOG

Smoleńsk - prośba matki.

ndb2010 ndb2010 Polityka Obserwuj notkę 10

 stanzag.salon24.pl/400923,przyjmijcie-do-swojego-grona-w-roli-eksperta-dr-badena

Proszę o linkowanie i kopiowanie na swoje blogi

 

 Przyjmijcie do swojego grona w roli eksperta dr Badena

Prośba Pani Jadwigi Gosiewskiej do zespołu biegłych lekarzy medycyny sądowej

Ekshumacja mojego syna śp. Przemysława Gosiewskiego jest prowadzona na podstawie samodzielnej decyzji Okręgowej Prokuratury Wojskowej.
 Z powodu niedopuszczalnych różnic w dokumentacji z rzekomej sekcji oraz identyfikacji. Decyzję wymusiły na prokuratorach niedające się wyjaśnić różnice  pomiędzy rosyjska dokumentacją sądowo medyczną, a powszechnie znanymi faktami oraz dokumentacją medyczną mojego syna zebraną przez prokuraturę w Polsce.


Zatem, to nie z winy rodzin dochodzi do koniecznej w tej sytuacji ekshumacji i sekcji - winni temu są ci, którzy zaniedbując swoje obowiązki dopuścili do pochówku bez wcześniejszych, wiarygodnych badań i dokumentów. Którzy zaniechali przeprowadzenia sekcji bezpośrednio po śmierci - tu, w Polsce.


Jako matka śp. Przemysława i jako lekarz zwracam się o wsparcie do zespołu biegłych sądowych, którzy będą badać mojego syna - przyjmijcie do swojego grona w roli eksperta dr Badena. Jego doświadczenie zdobyte między innymi przy badaniach ofiar tragicznego lotu TWA 800 wesprze wasze działanie, a mnie i rodzinie da poczucie większego spokoju ,że zrobiliśmy wszystko aby dojść do prawdy o przyczynach śmierci mojego syna.

Jadwiga Gosiewska ,matka śp. Przemysława

ndb2010
O mnie ndb2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka