ndb2010 ndb2010
1613
BLOG

Alternatywa dla salonu (24).

ndb2010 ndb2010 Polityka Obserwuj notkę 19

Obserwowałem poczynania redakcji Salon24 ale nie pisałem gdyż już wielokrotnie wyrażałem swoje zdanie na temat postępującej sowietyzacji portalu salon24. Oczywiście działania z RRK i Jasiem flanelką (ukłony dla seawolfa za nazwę, szczególnie za jej uzasadnienie :)) były szokujące nawet dla mnie. Wydaje mi się, że trzeba zostawić redakcję salon24 na ich własnej drodze do "flanelizacji". 

Już wkrótce rusza nowy portal na którym poza publicystyką, wartościowymi ekspertyzami będzie można także "poblogować". 

Wszystkich zainteresowanych, którzy wyrażają wstępne zainteresowanie założeniem bloga na nowym portalu zapraszam do kontaktu z Markiem Dąbrowskim  lub ze mną.

Mój e-mail: in.konrad@yahoo.co.uk

Ten nowy portal Tworzą ludzie, którzy gwarantują bardzo dobrą jakość oraz co najważniejsze stanie po dobrej stronie mocy.

W międzyczasie zapraszam do mojego nowego tekstu na:

http://www.niepoprawni.pl/blog/1903/putin-szykuje-sie-do-podboju

http://niezalezna.pl/29614-putin-szykuje-sie-do-wojny

 

ndb2010
O mnie ndb2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka